Ciastocny OT: ExpressCard do notebooku - serial port

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Září 26 10:01:32 CEST 2008

Dobry den,

vyuzijem to, ze sa tu preberaju notebooky.

Hodila by sa mi do notebooku rozsirujuca karta so seriovym (pripadne
aj paralelnym) portom, ale "poctivym". Mam notebook len so slotom
ExpressCard (34/54). Skusal som kartu ST Labs ExpressCard 1Serial
1Parallel C-360. Na moje zdesenie sa ohlasila ako USB<->serial a
USB<->parallel converter a ako sa dalo cakat, cez seriovy port
nefungovali specificke aplikacie narocne na casovanie, pripadne
vyuzivajuce exoticke rychlosti. Napr. karta nedovolila nastavit
10400Bd.
Ako som si nastudoval nasledne, ExpressCard v sebe integruje zbernice
USB a PCIe. Mozete niekto doporucit overenu rozsirujucu ExpressCard
serial kartu, ktora vyuziva rozhranie PCIe? Pripadne ak mate nejaku
overenu, cez ktoru pracuju aj narocnejsie aplikacie?

Taka poznamka, mal som pozicany starsi notebook s CardBus Type II
slotom a rozsirujucou kartou RS232. Fungovalo vsetko. Kam ten svet
speje?

Vdaka,
miro

PS: kviz na piatok, kde sa pouziva rychlost 10400Bd? Pomockou nech je,
ze sa na to hodi viac notebook, ako PC.

PS2: do hw-listu som sa registroval opat s touto novou adresou, stary
dobry rocketmail (na serveri yahoo) skoncil ako nepouzitelny. Ten
spam-filter, co zaviedli sa tak ucinne branil mailom z konfery, ze ma
konfera vyhodila... Tak snad to bude teraz lepsie, aj ked komfort
web-rozhrania gmailu nesiaha yahoovemu ani po clenky...