Castecny OT: Netbooky

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Září 26 08:50:55 CEST 2008

No jenze to co pisete treba pro mne neni prilis rozhodujici - tedy
otazky vykonu. Potrebuji neco maleho kompromisniho co muzu hodit
prakticky kamkoliv na stul treba i v dilne - kolikrat potrebuji
preprogramovat neco v zarizeni az na miste. Kdyz polozim velkeho NB na
zmet naradi co se vetsinou nekde povaluje tak se zkrizi.

Dalsi vec je to co psal pan Kutina, ze se mi to vejde do fototasky a ani
to tam nebude moc znat - v tech 10kg uz to 1kg nehraje roli. Potrebuji
to jen abych udelal nahled na nafocene fotky a odlil je na USB flashku.
Ja co se tyka vykonu nemam rad ani velke NB - krome opravdu drahych
hracek - se to nehrabe ani na levnou stanici za 6.000Kc - vetsinou jsou
pomale disky. Takze na praci mam stejne porad normlani PC s velkym LCDckem.

Radek Vicek