OT: TotalCommander

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Září 26 00:08:33 CEST 2008

Zdravim,

nahodou nevi nekdo jak se zbavit failovani FTP klienta v tomhle programu? De o
to, ze temer pokazde co pouzivam FTP v TC na prenos vetsiho baliku dat (>1G),
tak driv nebo pozdeji dostnu cosi jako "Prenos selhal, pokracovat v cinnosti?
Ano /Ne". Doposud sem neprisel na rozdil ano a ne, nikdy to nepokracuje.
Projevuje se na vsech me dopstupnych PC proti vsem FTP serverum, dokoce i na
lokalni siti, kde mi bezi proftpd na linuxu (100Mbit LAN). Moje trpelivost
pretekla asi pri 5tem pokusu o nakopirovani 30GB dat do noveho notebooku, po
zhruba kazdem gigu to hodilo tu hlasku, aktualni soubor zustal rozestahovany
treba do pulky - super. Pak sem tam dal Filezillu a proslo to be jedineho
zavahani, tak co to je... Dokonce sem zkousel i prepnuti LAN - WiFi - LAN
(pri tom FZ zastavi prenos souboru, resp on vytimeoutuje = 30s tusim, pak se
okamzite pokusi o new pripojeni a pokracuje kde zkoncila - fajl se
dostahuje). Pozorovano s vsemi verzemi TC co sem mel.

JDrozd
---