Jak na hlavni jistic

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Září 25 22:38:33 CEST 2008

Docela funguji ty nacvakavaci ferity, ale je fakt, ze impedance jde pak
do haje. Ale lze nainstalovat jen do svetelneho okruhu, kde to nevadi.
( od doby co jsem  jich 10 kousku nacvakal na fazovy drat + 1x dokola -
od svetelneho jistice tak  nevypadl pri poruse zarovky ani ten 6A
svetelny jistic )
Je ale pravda, ze v rozvadeci to neprijemne bzuci.