Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Čtvrtek Září 25 20:56:09 CEST 2008

Odpovím si sám:
Tak jsem konečně spáchal jakýsi návrh GUI pro abstraktní programátor.
Takže, pokud to někdo bude chtít, je to na
www.volny.cz/mrazik/programator . Chce to Qt4 a to je už dneska (Qt4.4)
balík asi 100 Mb. Ach jo...
Mrazík