Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Září 25 15:03:45 CEST 2008

A v com presne su DOSovske pseudookienka horsie ako okna?

Ak by ten TurboVisionovsky soft bezal pod poriadnym textovym rozlisenim (t.j. aspon 100x60 znakov, to je dnes pomerne popularny rozmer u embedded LCD - WVGA t.j. 800x480 a font 8x8), a mal by vacsinu z toho co ma dnes pg4uw v menu atd. - t.j. vsetko okrem ikonoidnych tlacitok a obrazku ZIFky - a podporu mysi; co presne by z toho este chybalo k dokonalosti?

Narazam na to, ze v Linuxovskej komunite by mohol byt takto prezentovany soft (t.j. robeny pomocou niecoho ako *curses a pustitelny pod rozmanitymi terminal emulatormi v GUI desktopoch aj na dialku atd.) lepie akceptovany ako ciste klikaci.

Mimochodom, vsetkych ktorych ja poznam a pouzivaju Vase programatory, nakoniec tie klavesove skratky (v kombinacii s klikanim pri tych zriedkavych operaciach) pouzivaju... najma F6 az F9, a potom ENTER na zopakovanie (aj ked tam to tlacitko na krabicke je)... ;-)

wek