terminalove okno v Linuxovom GUI, was: sice tu bolo nieco o opensource programatore, ale uz davno sa to zvrhlo na nieco ine,takze na tom co tu bolo vlastne vobec nezalezi... ; -)

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Září 25 13:24:57 CEST 2008

V textovem okne na Linuchu je copy oznaceni textu levym mysitkem a paste klik
pravym mysitkem (pozor pastne se to na pozici textoveho kurzoru nikoliv do
mista, kde vidite kurzor mysi).

Jakub Serych