Castecny OT: Netbooky

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Září 25 12:47:57 CEST 2008

To EEE 901 ma interne dva SSD disky (skutecne fyzicky dva, jeden systemovy
4GB a druhy 8GB, v USA uz ale jsou v prodeji SSD disky vymenitelne za ten
8GB o kapacite 16, 32 a 64GB, nedela je ASUS ale tusim Buffalo, cena za 32GB
byla tusim neco pres $120, casem ho tam mozna dokoupim. A nebo jeste jednu
flashku, to USB tam jeste jedno volne je.).

Co se tyka te klicenky - ano, rozkuchal jsem ji (nejakou obyc od A-Data, nic
extra rychleho ani draheho) a natvrdo pripajel k jednom z internich USB
portu, navodu je na netu dost (eeeuser.com), kdyztak to muzu nejak shrnout a
popsat taky.

Ja dlouho vahal mezi puvodnim 701 (cca 4700Kc) a novejsim 901 (cca 9500Kc) a
ta 901 nakonec vyhrala - rychlejsi procesor, vice mista na SSD, vetsi
displej s vetsim rozlisenim a hlavne neporovnatelna vydrz na baterky, to vse
pri temer shodnych rozmerech, holt cena je dvojnasobna, ale dneska nelituju.

Jinak jen malo drazsi (cca 800Kc) je EEE 1000H s pevnym diskem (1.8", 80GB),
akorat je o dalsich par cm vetsi a skoro o pul kila tezsi, spotreba
srovnatelna nebo jen mirne vetsi, ale mne uz by se nevesel do fotobatohu.
Vyhoda 1000H je ale i ve vetsi "normalnejsi" klavesnici, pry je o dost
lepsi, nevim, nemuzu srovnavat, protoze ty rozmery mne odradily.

Pavel Kutina