Castecny OT: Netbooky

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Září 25 11:35:47 CEST 2008

K tomu netbooku - ja si minuly tyden poridil EEE 901 (WinXP Home, Atom, 1GB
RAM, 4+8GB Flash) a nevychazim z udivu... Co se tyka vydrze, tak bez
jakychkoli uspornych rezimu vydrzi na baterky 5-6 hodin (instalace SW,
kopirovani X GB fotek furt dokola), v rezimu max. powersavingu zhruba 8-9...
Trvale zapnute WiFi, vypnuta kamera a bluetooth, navic jsem dovnitr
nainstaloval dalsi 16GB USB flashku.

Co se tyka vykonu - oznacil bych ho jako dostatecny . Zalezi na tom, jak kdo
co potrebuje, ale ja na nej zkusil nainstalovat Photoshop CS3 a i kdyz jsou
odezvy vetsi, nez na "velkem" notebooku, da se s tim bez problemu pracovat
(tam je nejvetsim omezenim rozliseni displeje 1024x600, jde to ale i s
kompresi na 1024x768).

Zatim proti nemu nemuzu rict kriveho slova - jedine drobne minus je mrnava
klavesnice, ale na tu se da zvyknout (mel jsem i Psiona Seriers 5 a taky
jsem na nem psal text), samozrejme na psani vsema deseti to neni (ale to
jsem stejne nikdy neumel).

Planuju jeste rozsirit pamet na 2GB a pak uz budu uplne spokojenej clovek...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 25, 2008 2:31 AM
Subject: RE: Castecny OT: Netbooky

Proti netbooku mluví docela nízký výkon, zoufalá disková kapacita a malý
rozlišení. Pro je zase dlouhá výdrž, je to lehký a malý. Já bych volil
klasický notebook, bude mít daleko větší výkon, disk dle představ a hlavně
může mít velký LCD, kam se aspoň něco vejde.
Měl jsem v rukách Asus Eee a je to fajnová krabička, jenže ten výkon je fakt
nic moc, kompilovat bych na tom opravdu nechtěl, nehledě na to, že by se tam
ten kompiler s aplikací ani nemusel vejít.