OT: terminalove okno v Linuxovom GUI, was: sice tu bolo niecooopensource programatore, ale uz davno sa to zvrhlo na nieco ine,takze na tom co tu bolo vlastne vobec nezalezi... ; -)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Září 25 10:53:08 CEST 2008

Nerozumiem. Moze toto navonok vyzerat, ako nefunkcnost? Mozete to prosim rozviest?

Potrebujem urobit copy nejakeho textu v tom okne a paste do ineho okna (napr. mailera). Ja som vyznacil text v terminali, stlacil Ctrl-C, klikol na editovacie okno mailera, stlacil Ctrl-V, a nic sa nestalo.

A potom by som to chcel aj naopak.

Dakujem

wek