Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyam

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Září 25 10:43:03 CEST 2008

Já to neměl v noci mazat, připadalo mi to už moc drsné.
ALE
Připomínáte mi mého otce, ten také když je něco vysvětleno uhýbá od původního tématu, aby mohl dál nadávat eee tedy mít pravdu.

Já jsem začal s tím že se nedivím že člověk, který poznal jen MS windows s jeho command.exe nebo cmd exe, tak v ní nerad pracuje, protože tyto aplikace jsou velmi nekomfortní a neergonomické.

To že já používám pod v zaměstnání cmd.exe znamená že jsem se neprobojoval IT secure policy a IT pracovník mi to nesmí naistalovat, proto že se mi nelíbí že MS nemá pořádný shell  k instalaci s tím nesouvisí, tím jsem se nechtěl zabývat.
ced