Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyam

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Září 25 10:26:43 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 25.9.2008 od Josef Stengl:

> Ale samožejmě že je to portovaný. Ale vysvětlujte ajeťákovy že to
> potřebujete k práci, co je to GLP či BSD licence.

Hm. Na to ovsem nemam co rict. A vazne nechapu, proc tedy tolik
humbuku, kdyz to existuje.

> Původní program po Windows asi není. MS něco psal ale když jsem se
> na to díval tak to bylo snad ve formě návrhu, nevím jak to dopadlo.

To prece neni duvod, ze to nenapsal Microsoft. Vsichni pouzivate
internetove prohlizece tretich stran, porad je vychvalujete, jak je to
lepsi nez Internet Explorer, ale jiny program na prikazovou radku
nepouzijete? Ufff.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem