Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyam

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Září 25 10:20:21 CEST 2008

Nehnevajte sa, ale vy ste vsetci asi padnuti na hlavu, nech ma hoci admin aj nakope.

Co vam docerta brani si na win nainstalovat Cygwin a uzivat si na co ste zvyknuti? Plus je na nete hafo utilit z *nixov portnute na Win32, staci guglit.

Nadavat to budete ale pohnut rozumom to nie.

wek