Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyam

zu1234 zu1234@seznam.cz
Čtvrtek Září 25 10:17:43 CEST 2008

1) Naprosto souhlasím!
2) Musel jsem napsat trochu složitější script v BAT.
Jen proto že jsme pochopil že jsem rozmlsaný BASH-em a že jsem si řekl
že to prostě musím dokázat, tak jen proto jsem se nešel oběsit.

BAT už ale opravdu nepatří do současnosti!
Podruhé bych se do toho nepouštěl a šel bych do například do python-u.

ZU