Castecny OT: Netbooky

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Září 25 02:31:48 CEST 2008

Proti netbooku mluví docela nízký výkon, zoufalá disková kapacita a malý
rozlišení. Pro je zase dlouhá výdrž, je to lehký a malý. Já bych volil
klasický notebook, bude mít daleko větší výkon, disk dle představ a hlavně
může mít velký LCD, kam se aspoň něco vejde.
Měl jsem v rukách Asus Eee a je to fajnová krabička, jenže ten výkon je fakt
nic moc, kompilovat bych na tom opravdu nechtěl, nehledě na to, že by se tam
ten kompiler s aplikací ani nemusel vejít.