Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyam

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Čtvrtek Září 25 00:27:20 CEST 2008

Ale samožejmě že je to portovaný. Ale vysvětlujte ajeťákovy že to potřebujete k práci, co je to GLP či BSD licence.
Původní program po Windows asi není. MS něco psal ale když jsem se na to díval tak to bylo snad ve formě návrhu, nevím jak to dopadlo.