Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Září 25 00:11:26 CEST 2008

No tusim ze u nasich by linux prosel a ani by si nejak moc nevsimli. Pouzivaji
jen firefox a OpenOffice, sem tam doubleclickem otevrou fotku nebo zkopirujou
fotky z fotaku.

Napr prechod IE->FF probihal stylem "misto na ecko klikejte na lisku".
Zachvilu prej "A neni to jedno? Dyt to spousti to stejny! Nahoru se zadava
adresa, a je tam zpet a stop."

Stacilo by vysvetlit ze disk neni C: ale tahle ikonka co otevre /media/neco a
flashka se otevre jako /media/neco_jinyho (ale tam stejne i v L vyskoci
nabidka ze pripojeno zarizeni a de primo otevrit slozka, mysi tahat
fajly, ..). Cesky je to taky, ... Myslim ze by jim to bylo jedno.

JDrozd
---