Jak zmerit odpor 100M?

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Září 24 20:47:01 CEST 2008

Ja si moc nefandim, len obcas ma zaujimaju rozne pikosky... Teraz sa napr.
zaoberam napriklad tym, kam pripojit referenciu usmernovaca, aby s tym
nepohli kV... To vies rad by som aj nieco zmeral, nie len meral, ci pozeral
sa na odpalene karty.

To VF by som si prisiel totiz pozriet rad, pokial by to bolo po 16:30.

A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, September 24, 2008 8:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak zmerit odpor 100M?

ale napisem, s tebou to nema nic spolocne. Si sice niekedy pekne odporny
ale zase az tak dobry nie si ze by som koli tebe zrusil cast seminara
:-) Si tolko nefandi :-)
Tento seminar, narozdiel od toho v Brne, nie je organizovany katedrou
radioelektroniky. Mal byt skor ponaty ako vseobecny seminar pre
technicky zalozenych ludi. Tuto cast sme po dohode s Richardom preto
vypustili. Namiesto toho cast o vysokofrekvencnych systemoch presunieme
niekedy pred vianoce ked pridem znova a urobim to ako specializovany
seminar, asi pod kridlami radioelektroniky.
b.