Jak zmerit odpor 100M?

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Září 24 19:38:15 CEST 2008

Ahoj,

Myslim si, ze sa to meria ako casovy interval alebo zvodovy prud makkeho
vysokonapatoveho zdroja.

Skus sa pozriet na meracie pristroje na meranie izolacie kablov.

A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Tuesday, September 23, 2008 9:00 PM
To: HW-news
Subject: Jak zmerit odpor 100M?

Hezky vecer,

    mam v supliku dva krasne odpory, jeden je 50M a ten druhy dokonce
100M. Nic mene nevim, jestli jsou v poradku a nebo ne.

    Da se nejak rozumne zmerit jejich odpor bez pouziti napeti vyssiho,
nez velikeho? Ja vim, ze to je spise kousek spatneho izolantu (ackoli
100M je hezka hodnota izolacniho odporu), tak bych rada vedela, jakou
maji skutecnou hodnotu. Jejich tolerance je totiz 10% a ja jsem,
bohuzel, zvedava.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz