Re: Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

ladmanj@volny.cz ladmanj@volny.cz
Středa Září 24 16:10:10 CEST 2008

Ja se statistikou nepomohu, ale znam hodne linuxaku a znam hodne lidi,
co nechteji za operacni system a vubec za software platit a mohu zodpovedne
prohlasit, ze tyto dve skupiny se u mne protinaji jen v jednom jedinnem
pripade, ale ten clovek je opravdu divny.

Vetsina lidi co nechce platit se po par pokusech s linuxem velmi rychle
vratila ke svym kradenym windows.

Naproti tomu ti co skutecne dnes a denne pouzivaji linux, to cini z jineho
duvodu, nez proto, ze je zadarmo.
Ostatne vsichni jsme vydelecne cinni a cca 2kkc, za windows si muze kazdy
z nas dovolit.
Ale ktera jednou zkusi, uz jinak nechce ...
Co si ja a mi blizci na linuxu a opensource cenime, je svoboda.

BTW: Jako firma platime externistum penize, za tvorbu a upravy opensource
softwaru a tyto potom uverejnime.

A nechte uz toho flame.

Jakub Ladman