Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Září 24 13:33:16 CEST 2008

Dobry den,

ano, ale mozno o tom ani nevie. Prenu je to "pocitac", zapne, pozrie
maily, kukne na internet, zahraje si karty a tym to konci. EPROMky a ani
jednocipy neprogramuje.

U svokra je windows kvoli takym veciam ako je tlaciaren (kupili si tu
najlacnejsiu) a kamera (kupili si tu najlacnejsiu), ku ktorym nie su
ovladace, a potom Linux, aby si mohli zahrat karty.

Richard Kaliciak