Re: Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Září 24 13:29:05 CEST 2008

>Ale ja nic nezevseobecnuju. Pouze reaguju na to, ze nekdo jiny si to
>nedokaze predstavit. Tak popisuju, jak to pouzivam ja. Nic vic, nic mene.
>Bud si z toho nekdo neco vezme nebo ne a bude si to delat podle sebe. To
>je kazdeho vec, kazdy ma jine priority a vyhovuje mu neco jineho.

No, nemyslim si ze by si ktokolvek z pritomnych nevedel predstavit pouzitie command-line... Vacsina poukazuje na to, ze to mozne je, ale je to v tomto kontexte menej vhodne.

Kazdopadne prezentujes pohlad uzivatela - pohlad tvorcu (aspon takeho kto chce mat uspesny produkt) musi byt trocha iny, sirsi, liberalnejsi.

wek

PS. sukromne: Prosim Ta mohol by si mi preposlat mail z rana na [wek at efton dot sk] - omylom som si ho zmazal spolu s dalsim balastom z konfery ;-)  Dakujem.