Re: Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Září 24 13:16:19 CEST 2008

On Wed, 24 Sep 2008, Jan Waclawek wrote:

> Pointa je, ze taketo pouzitie je obmedzujuce a neprijemne pre inych
> uzivatelov. Nemozes zovseobecnovat Tvoje skusenosti.

Ale ja nic nezevseobecnuju. Pouze reaguju na to, ze nekdo jiny si to
nedokaze predstavit. Tak popisuju, jak to pouzivam ja. Nic vic, nic mene.
Bud si z toho nekdo neco vezme nebo ne a bude si to delat podle sebe. To
je kazdeho vec, kazdy ma jine priority a vyhovuje mu neco jineho.

Lada