Re: Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Září 24 12:11:36 CEST 2008

Klikaci programy nemam moc rad, preferuji klavesove zkratky. Ale v mene pouzivanem programu je klikani vyhoda.
Co se tyce programovani: kliknu na menu - Hotove programy, vyberu si spravny projekt treba: "Klikaci otevirac dveri".
Elnec SW mi vypise typ procesoru a dalsi info, nyni staci sahnout do supliku pro spravny procesor a kliknout na ikonu programovani.
V prikazovem radku si nedokazu predstavit:
programu.exej 8051 -pojistky:ano -program.hex -soucet ne -vyrobni_cislo
Kdo si to ma pamatovat? To bych si pred napalenim mene vyrobku musel otevrit dokumentaci, podivat se jak ma byt procesor nastaven, v nejak evidenci pohledat vyrobni cisla(Elnec je generuje) atd... A co kdyz tu nebudu a bude to muset nahrat nekdo kdo bezne neprogramuje?

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Milan Mlynarčík
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, September 24, 2008 12:01 PM
  Subject: Re: Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

  Jano, asi je marna snaha presvedcovat zastancov prikazoveho riadku o jeho
  nevhodnosti na takyto ucel. No ak by to bola iba moznost (nie NUTNOST), bol
  by aj vlk syty aj ovca by zostala cela. Ale ak by bolo mazne nastavovanie
  iba typickym linuxackym prikazom dlzky na tri riadky, asi je to vopred
  odsudene na neuspech (okrem zopar ludi). Asi zostava iba ten kompromis
  (vlastne bez nedostatku) - ovladanie aj - aj.
  Nakolko je to pracne tak vytvorit ja posudit neviem, tvorba programov pre PC
  nie je moj obor.

                                                  Milan  Mlynarčík