Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 24 10:53:07 CEST 2008

Tohle ale samozrejme je blbina.

Zkuste popremyslet jak by dopadla anketa/vyzkum u skveleho free OS
(nemyslim linux ale neco hypotetickeho), ktery je naprosto
bezproblemovy, ale na to abyste jej zvladli musite studovat nekolik let
- tudiz jeho uzivatelu je treba 1% proti beznemu "obycejny praci
prostredek" OS za penize, ktery pouziva zbylych 99% populace.

Problem je v tom, ze obe skupiny se nijak neprolinaji - prvni skupina
svuj OS pouziva, protoze vi, ze je skvely, investovala do nej svuj cas
pri studiich a nema tedy duvod pouzivat neco horsiho a jeste za to platit.
Druha skupina pouziva ten svuj horsi, protoze se nechce nekolik let
vzdelavat a tak si radeji zaplati i kdyz treba vi, ze existuji lepsi OS.

Pro obe skupiny neni cena produktu na prvnim miste, ale nerekl bych, ze
se z toho da na neco usuzovat.

Radek Vicek