Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Září 24 10:26:03 CEST 2008

 24.9.2008, 9:41:26
S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jan Waclawek napsal:

> Toto je prave ten hlboky omyl zaryteho *nixaka.
 nejsem zaryty a *nixak uz vubec ne

> Pripustte prosim, ze je trieda aplikacii, kde holy command-line nastroj je priamo
> nevhodny,...
 Ale jiste, ja to pripoustim. Fotoshop pres cmdl by byl docela slusnej
 masakr.

> Navyse, ako hovorim, nejde o _graficke_ rozhranie ovladane _mysou_,
> ale o paradigmy typu menu, informativne okna, status line atd.
> Prosim, stiahnite a pustte si ten DOSovsky soft Elnecu (pg4u) -
> vacsia cast z toho chodi aj - a poprechadzajte sa po nom; v
> obmedzenej miere to ide aj bez pripojeneho programatora.
 Neni treba. S turbovision (nebojaksetojmenovalo) jsem drive stravil
 docela dost casu, takze predstavu o co jde, mam.

> Navyse, ide o velke mnozstvo podrobnosti - kazdy obvod ma rozne
> speciality - len tak z fleku: lockbity, alternativne sposoby mazania
> a programovania, rozne oblasti pamate (napr. flash a eeprom), su
> toho doslova tisice - a NIE JE TO o tom "nasypat do neho data", to je len zlomok problemu.
Takze pridani kazdeho noveho obvodu/vlastnosti bude znamenat zasah do
pomerne rozsahleho zdrojaku ? A naslednou kompilaci atd ?
Osobne bych radej editoval nejaky 30 radkovy textovy *.cfg.
No, asi patrim mezi ty atypicke uzivatele.

> A navyse je vhodnejsie mat moznost si natiahnut "oblubene obvody"
> kliknutim mysou na jednu z 8 ikon, plus moznost natiahnut
> "poslednych 8 pouzitych obvodov" z menu, nez si pamatat kde docerta su.
Poslednich x prikazu si pamatuje i DOS cmdl. A to je velmi hloupi
cmdl.

> To GUI (co nie je GUI ale neviem lepsi vyraz, proste to
> TurboVisionovske prostredie) je nadmnozina vsetkeho co ste doteraz
> pisali. A nie je to samoucelna, ale ucelna nadmnozina. A o tom to
> vsetko je.
Existuje hodne programu ktere se primarne ovladaji pres cmdl a je k
nim udelana GUI nadstavba. Namatkou treba mplayer.
Pro aplikaci typu programator, je IMHO toto nejlepsi reseni.