Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Září 24 10:21:59 CEST 2008

>Huh ? Tomu nerozumim... Chcete rici, ze prunik mnozin "manager" a "muz 25 - 29, technicky sbehly",
>je prazdna mnozina ??

Mozno nie - napokon tam bolo 70% respondentov s dual-bootom, z toho vyse 30% maju Win ako primarny... ;-)

>No tak tohle uz je opravdova demagogie, na to snad ani nema smysl reagovat... Schvalne,
>zjistete mi, jaky druh pripojeni pouziva prumerny uzivatel windows, at to muzeme
>porovnat.

Uznavam ze takto podane to demagogia je, ale je to z vlastnej bolestnej skusenosti, ktoru som tu uz ventiloval.
Tiez uznavam ze vypatlanost typu "rychly internet je predsa vsade" nie je obmedzena na Linux - vid nedavne problemy nasej pani kolegyne s Acrobar Readerom...

>??? Prosim rozvedte tuhle myslenkovou konstrukci. Asi jsem tak do sebe
>zahledeny, ze ji nejsem schopen pochopit.

Softwaru je pre Linux o rad menej nez pre Windows, s vynimkou kategorie "command line network tweeking utility" :-P

wek