Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Září 24 09:23:57 CEST 2008

 24.9.2008, 9:19:12

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Milan Mlynarčík napsal:

> ... a fungovat to nebude  :-)
> Lebo ako som spomenul minule, som sa (ci teraz Vy) pomylil v zapisani typu.
> Ja tiez nie som zasadny odporca prikazoveho riadku. No vyber typu
> programovanej suciastky z menu (ako sa to bezne v GUI robieva) ma vyhodu, ze
> sa predide podobnym omylom.
Opravdu ? Vy jste se jeste nikdy mysi nekliknul vedle ?

>  Vyberat typ takym hlupym sposobom ako ste
> uviedli v tomto Vasom priklade (ten "mysaci") som este nevidel. To naozaj
> nejaky programator ma tak ?
Ano, trochu jsem prehanel (vzdyt je tam ksichtik), ty dva posledni kliky nejsou zcela bezne,
zvlaste pod NX.