velke OT: bezdrat v praze

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Září 24 01:43:48 CEST 2008

Tak potom ta předplacenka, T-Mobile nabízí přímo balíček, kde je
předplacenej 1 měsíc internetu prakticky bez omezení (omezení je určitě
zoufalá rychlost (maximálně EDGE ve větších meštech) a tuším snad i nějaký
datový limit, kde pak funguje FUP). Cena toho balíku je mám pocit 650Kč a je
v tom ještě 50Kč hovorný. O2 i Vodafone určitě nabízí něco podobnýho, stačí
mrknout na jejich stránky...
Takže nejjednodušší je zajít v Praze do nejbližší prodejny mobilního
operátora a koupit si tam ten balíček a pak tu kartu zahodit nebo darovat,
její aktivace nic nestojí a po tom měsíci na ní bude v podstatě nulový
kredit.