Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Září 24 00:57:25 CEST 2008

 24.9.2008, 0:24:33

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jan Waclawek napsal:

> A? Znie to ako rozumna poziadavka?
> (to nie je provokacia, ale uprimne chcem vediet Vas nazor)

Po pravde receno, nevim. Pokud uz existuje soft pro krmeni nejakeho MCU s boot
loaderem, asi neni upna hloupost postavit programator ktery by
pouzival stejne softwarove rozhrani. Ale pokud ma byt programator
nejak vice univerzalni tj. pro spoustu nejruznejusich obvodu,
pak vetsina prace bude v tom napsat fw pro programator. Stavajici soft
pozijete pouze k prenosu dat PC->programator** a teedy pouzitim
stavajiciho softu usetrite jen maly kousek prace.

** uznavam, ze tady se vyskytuje sposta problemu, jejich reseni timto
prenechate nekomu jinemu.
Pak ovsem nechapu, proc chcete psat nebo alespon priohnout nejaky PC
soft. Proste udelejte takovy programator to ktereho se data nasypou
libovolnym Hyper/Super/kermit  terminalem. A kazdy bude moci pouzivat
presne to co mu vyhovuje.
> wek

> PS.Neviem preco ste vypichli prave nastavenie serioveho portu - v
> tom programe je este dalsich asi 1000 poloziek co treba spravit a o com sa mozme pohadat...
 A to vazne chcete 1000x klikat mysi ? Neni lepsi mit nastaveni v
 nejekem 89C2051.cfg a jen to natahnout ? To se jiste da udelat mysi pres
 nejake standardni file/open/*.cfg/89C2051.cfg/OK/Ano opravdu chci
 tento soubor otevrit v tomto programu a ne v MS fotoalbu/Toto
 upozorneni jiz priste nezobrazovat. :-)
 Ovsem napsat "l 95C2059.cfg" na cmdl mi prijde rychlejsi a jednodusi.
 Ale to je vec nazoru.