velke OT: bezdrat v praze

dejfson dejfson@gmail.com
Úterý Září 23 23:51:37 CEST 2008

no, problem je v tom, ze ja hledam nejake reseni, pri kterem budu na
netu pokud se budu pohybovat po republice. takze predpokladam
ze bez GSM se to neobejde. Pausal na GSM v cechach taky nemam a
problem je taky v tom, ze na prepaid karty se taky nemuzu moc spolehat
protoze se v CR vyskytuji cim dal min, takze mi operatori vzdycky
zrusi kredit a pozdeji i telefonni cislo (tak se mi to stalo posledne
u vodafonu).
Optimalni by bylo kdyby existoval nejaky prepaid
na brouzdani... 850czk je samozrejme uplne v pohode. predpokladam ze
to tedy neni na smlouvu. mrknu na to.

czfreenet je dobry kdyz zustanu na byte v praze, coz neni muj pripad.
je to vzdycky problem. kdyz jeden dojede do cizi zeme (CR neni pro me
cizi, ale
vyskytuji se tam skoro tak casto jako cizinec :), je pomerne tezke
najit za rozumny peniz takovou sluzbu. bud je problem v tom, ze se
uzavira smlouva na
urcitou dobu, nebo je sluzba az smesne draha oproti adsl.

d.

>>> d.