Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 23 23:48:20 CEST 2008

> Mozna jsem to nenapsal dost jasne, netvrdim ze GUI musi byt s principu
> horsi nez cmdl, jen rikam ze v nekterich exotickych pripadech proste
> nepujde spustit nebo uzivateli nebude vyhovovat. Jenze prave tyhle exoticke
> pripady by meli byt "cilovou skupinou".

Programator pouzivaju 3 druhy ludi: programatori (je to blbe, asi som mal napisat "palic obvodov" a "koderi"), potom technici/servisaci, a nakoniec robotnici pri linke.

Ti prvi su viacerych druhov a dovolujem si tvrdit, ze ponuknut im LEN jedno ci druhe (gui/cmdline) im vo vseobecnosti nebude stacit. Ti druhi budu na 99.9% chciet GUI; ti treti budu chciet to jedno divne tlacitko.

Inak nejde o GUI ale o menu atd. akurat ze to nema nazov (alebo ho ja neviem - TurboVision ;-) ). Ten DOSovsky elnekacky program je priklad.

> Typicky uzivatel totiz ma uz dnes na
> vyber prehrsle jinych reseni.

Ano, ale tie univerzalne komercne riesenia su drahe; a su tu aj taki, ktorym vadi ze nie su opensource.

wek