Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 23 23:14:22 CEST 2008

 23.9.2008, 23:01:55

Asi si nerozumime, zkusim to tedy napsat jinak.
Je programator, a je soft v PC. A tyhle dve veci spolu komunikuji po
seriaku. Komunikovat je mozne pri stovkach ruznych nastaveni
(rychlost, parita, ....). No a bud muzete s te stovky moznosti vybrat
jednu,(dve nejvise 3) a tu napevno zabudovat do programatoru i softu,
nebo nechat vsechny moznosti nastavovani otevrene. At si uzivatel
hraje.
Z predchozich prispevku jsem dospel k nazoru ze preferujete tu druhou
moznost. A me to prijde docela nesmyslne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz