Jak zmerit odpor 100M?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Září 23 21:09:27 CEST 2008

To možná spíš sériově s odporem kolem 1M. Pak by při napětí 10V měl být
úbytek na 1M odporu kolem 100mV, což se dá rozumně měřit. Ale problém
bude IMO se svodovými proudy a proto je tahle metoda vhodná jen
teoreticky. Dalo by se to vyřešit, kdyby k tomu byl nějaký přípravek
a/nebo se to vhodně uzemnilo.

OH