[OT] Koupim 2l tlakovou lahev min. 150baru -> plneni CO2

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Září 23 19:52:12 CEST 2008

Měděné přepouštěcí trubičky běžně mívají ve svářečských potřebách. To
je asi jediná cesta jak si naplnit vlastní lahev - koupit CO2 u
Technoplynu nebo koho, přepustit touhle trubičkou a lahev vrátit než
začnou účtovat nájem.

Aleš Procháska