Re: Poraďte dobrý programátor *ROM/MCU

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 23 17:56:17 CEST 2008

Myslim, že vyvíjet dneska cokoliv, co se připojuje na paralelní port,
je slepá cesta. Paralelní porty prostě z kompjůtrů mizej a nedaj se
nahradit ani nějakou redukcí z USB, na rozdíl od sériových portů,
který se tak nějak nahradit daj. Pokud někde uvidíte "redukce USB na
LPT", pak se jedná o zařízení k připojení tiskárny, k ničemu jinýmu se
to nehodí.

Jestli jsem si dobře všim, Pavel Troller dal jako podmínku jen
fukčnost pod Linuxem, ale nezadal, přes co se to udělátko má
připojovat - podle mě má smysl uvažovat jen o RS232 nebo USB rozhraní
(možná ještě tak ethernet, ale to už je zbytečná komplikace).

Pavel Kadečka.