Re: Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 23 17:10:45 CEST 2008

Mne je uplne lahostajne ci je commandline zaklad alebo doplnok - ja len hovorim ze bez GUI to nema ani polovicu pouzitelnosti.

>Krom toho, programator je kus zeleza se znamou specifikaci, proc by
>se tedy uzivatel mel trapit nejakym nastavovanim start/stop bitu,
>data bitu, paritnich bitu atd. To bude mit programator moznost vsechny
>tyhle veci taky nastavovat ? Pomoci 33 juperu ? Proboha proc ?

Lebo to co som uviedol je specifikacia programovania rodiny jednocipov 'RD2 (a je implementovatelna aj ako protokol bootloadera v akomkolvek inom zariadeni). A tam zalezi na konkretnom zapojeni, na akom baudrate (baudratoch - je tam autobaud ale ma nejake obmedzenia) to bude chodit.

Ak sa raz nejaky soft na toto robi, bola by skoda to nevyuzit.

Nakoniec vyzera ze to bude naopak a aspon ako kostru vyuzijeme soft pana kolegu Vaiza, ktory je napisany pre Atmelovske odvodeniny 'RD2.

wek