Open sourceprogramator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Září 23 14:08:34 CEST 2008

> Mno casto ospevovany (i ked vhodny len na urcite low-level ulohy) terminal od Braya je nadherny priklad toho, ako sa to da urobit dobre, funkcne a velmi prijemne ovladatelne:

Zdravim,
  pomineme-li to, ze to obcas shodi nejen samo sebe, ale cele widle (toto neni moje osobni zkusenost, to si jen pamatuji, ze bylo ventilovano zde v konfere), je to jiste vynikajici software. Ale tohle opravdu nema cenu; cely zivot se pohybuji mezi zarizenimi, ktera se commanduji textove (ustredny, routery, switche atd.), tak jsem na to proste zvykly. Neberu Vam, ze se Vam lepe pracuje s okenky; budte prosim tak laskav a neberte mi, ze mne se lepe pracuje s textovymi prikazy :-). A uz nechme flames, zda je lepsi klikat nebo datlit, a pojdme se zase venovat tomu programatoru :-).
  S pozdravem Pavel Troller