[OT] Koupim 2l tlakovou lahev min. 150baru

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Září 23 12:33:00 CEST 2008

Podomacku asi tezko. Na tenhle tlak musi byt minimalne tristupnovy, s
chlazenim a separaci vody mezi stupni, to je ukol pro dobre vybaveneho
strojare a stravi na tom dost casu. Myslim, ze je lepsi ho bud koupit
(desitky tisic Kc) nebo pouzit potapecskou lahev (nekolik tisic) a
nechat ji plnit v nejblizsim potapecskem centru (kolem 200 Kc za
plneni, zalezi na objemu).

Ales Prochaska