Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Září 23 11:54:14 CEST 2008

Zdravím,

> No, ako som uz panovi kolegovi Vaizovi pisal, tak je to bohuzial pre mna nepouzitelne a vlastnymi silami to na win portovat neviem.

Dobra. Uvedomuji si, ze znam jednoho cloveka, co vyviji i pro windows. Zkusim ho pozadat, zda (pokud to nekdy bude :-) ) by to tedy nezkompiloval.

> Velmi Vas prosim, v suvislosti s nejakou robotou, ktoru nemienite robit, nepouzivajte vyrazy "mela by to byt hracka".

OK, omlouvam se.

> Pokusim sa nieco na uvod zbastlit. Upozornujem, ze si budete musiet samotny jednocip v gerete naprogramovat presne tym istym protokolom... (samozrejme to nie je nahoda preco som ho zvolil).

Uh-hu. Tomu mam rozumet tak, ze budu muset jeste vyvinout cely firware pro ten geret, vcetne cukani za nozicky EPROM, odmerovani casu, zapinani/vypinani Vpp atd. ? Ale o tom nebyla v uvodu rec, to posouva celou vec do uplne jine roviny... Nebo to chapu spatne ?

> wek

S pozdravem Pavel Troller