OT: Nesmysly -> Re: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor *ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 23 10:47:47 CEST 2008

>Spise bych to videl na to, ze wek pouziva e-mailovy klient hlasici se
>jako Ultrafunk Popcorn, ktery dle jeho slov neumi UTF-8, z cehoz pak
>prameni jeho nazor na pouzivani diakritiky. Podle archivu zmrsil subjekt
>prave tento program.

Zrejme ano; ale toto nie je jediny argument pre nepouzivanie diakritiky v *subjecte*. A ten popcorn nie je jediny ktory to mrsi - neviem ci ste si vsimli ako sa zmenil subject (a nielen tohoto mailu) ked na neho odpovedal pan kolega Lukesh (neviem akym klientom).
Skusili ste napriklad uz vyhladavat v archive?
Ze sa telo zmrsi mi je lahostajne; na 99% sa vyznam zachova.

wek