Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor *ROM/MCU

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Úterý Září 23 10:27:09 CEST 2008

> Tymto zverejnujem protokol pre programator na napalovanie EPROM 27C512:
>
> Komunikacia po seriovej linke. Autobaud zaslanim znaku 'U', programator vrati v pripade uspechu 'U'.
> Identifikacia: retazec ":02000005aabbcs", aabb bude specifikovane, cs je checksuma podla intelhex; programator posle echo a 2 znaky hexa verzia a bodku a ukoncenie riadku (vid nizsie)
> Programovanie: intelhex zaznam typu 0; programator posle echo a v pripade uspechu bodku, v pripade neuspechu iny znak ('R'), plus  ukoncenie riadku (CR alebo LF alebo CRLF)
> [...]

Pokud je to opravdu kompatibilni s AT89C51RD2, tak by na to mel fugovat
http://ok1zia.nagano.cz/web/atisp . GUI na to psat nebudu, plne mi
vyhovuje napsat prikazovy radek do Makefile a ve Vim si namapovat F4 na
prikaz make upload.

Lada