Poraďte dobrý programátor *ROM/MCU

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Září 23 08:57:07 CEST 2008

> Zdravím,
> v práci používáme programátor GALEP-III  již 10 let ke vší spokojenosti.
> Vadou na kráse je ne zrovna lidová cena ale vzhledem k tomu co dokáže
> naprogramovat je akceptovatelná. V současné době již mají v nabídce
> verzi 5. Přehled najdete na : http://www.conitec.com/english/past.php
>
> S pozdravem,
>
> Ing. Vladimír Pokorný

Zdravím,
  díky za tip, ale chybí mi tam ta Linuxová podpora, která byla uvedena
jako mandatorní... Pikantní je, že píšou, že jejich poslední výrobek,
GALEP5, už v sobě Linux obsahuje, ale ovladače má jen pro windows :-(.
Na tom je tristní to, že firma už musela najmout někoho, kdo se v Linuxu
dost dobře vyzná, na to, aby to v tom programátoru rozchodil, a pro něj
by napsat alespoň holý ovladač pro USB a k tomu nějakou tu cmdline
utilitu neměl být problém. Pokud by ale třeba v tom programátoru běželo
sshd, neměl by být problém se tam dostat a používat interních procedur...
Jenže o tom samozřejmě nikde dokumentace není a kupovat to jen proto,
abych zjistil, že mi to nejde, je při té jejich ceně bohužel nemožné...

S pozdravem Pavel Troller