Jak chranit zarovky...

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Úterý Září 23 08:02:18 CEST 2008

Řešil jsem to před 15 lety. Zákazník měl po baráku PIR čidla, když tam
nebyl, sloužily jako zabezpečovačka, když tam byl, tak chtěl po vstupu do
místnosti plynule rozsvítit a po odchodu plynule zhasnout. Plápolání může
být způsobeno nevhodným místem snímání průchodu nulou nebo snímacím prvkem
nebo předřazeným SSR.
Důležité je to, že pro rozsvícení je nutné použít rychlejší náběh než pro
zhasnutí. Žárovkou při náběhu sice teče proud, ale nesvítí.
Ale řešte si to každej jak umíte a považujete za nejlepší.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 22, 2008 9:43 PM
Subject: Re: Jak chranit zarovky...

Zrovna s tim stmivanim triak + MCU jsem si dost vyhral a vysledek neni
idealni. To plynule rozsviceni je v pohode, ale regulace jasu uz je
horsi. Na nejnizsich intenzitach to trochu "plapola" a neni to prijemne
pro oci. Nezjistil jsem, jestli je to spatnym snimanim pruchodu nulou
nebo nejakym nedostatkem v programu.

Zdenek