Jak chranit zarovky...

Zdenek zdej@atlas.cz
Pondělí Září 22 21:43:46 CEST 2008

Zrovna s tim stmivanim triak + MCU jsem si dost vyhral a vysledek neni
idealni. To plynule rozsviceni je v pohode, ale regulace jasu uz je
horsi. Na nejnizsich intenzitach to trochu "plapola" a neni to prijemne
pro oci. Nezjistil jsem, jestli je to spatnym snimanim pruchodu nulou
nebo nejakym nedostatkem v programu.

Zdenek