RE: Poraďte dobr programtor *ROM/MCU

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Září 22 20:15:48 CEST 2008

Je vidět, že Linux zatím výrobce moc nezajímá...

Naozaj si to myslis?

A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Monday, September 22, 2008 7:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: Poraďte dobr programtor *ROM/MCU

Je vidět, že Linux zatím výrobce moc nezajímá. Přitom přizpůsobit
DOS-ovou command-line aplikaci pro Linux nebude asi moc práce, tedy
pokud máte orig. zdrojáky. Já jsem si takhle "přihnul" software od
Xilinx (playxsvf, xapp058) a měl jsem to hotové za odpoledne včetně
pochopení funkce. Stačilo najít správné ioctl pro paralelní port.
Mrazík