OT: Tisk na LightScribe jinde nez v Neru

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Září 22 19:41:55 CEST 2008

1. NE, jestli se nepletu, tak Nero 8 je ještě větší, báječnější a úplně na
nic. Zrušil jsem ho a přešel na CDBurnerXP, velikost aplikace snad 1/10
oproti Neru, jehož funkce kromě vypalování jsem v životě nepoužil.
2. Určitě něco existuje, napadá mě, že HP dodává ke svým PC nějaký software
na Lightscribe, ale tuhle technologii jsem nikdy nepoužil a ani
nepotřeboval, raději tisknu na tiskárně, přecejenom to má víc barev...