soucastky

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Září 22 19:20:04 CEST 2008

No tak mu rovnou řekněte, že spadl z višně, ty odpory mají dneska nulovou
hodnotu - i amatéři používají SMD a děcka s tím budu učit, kondy jsou
vyschlé, tranzistory po těch letech šumí jak šumák, diody se dnes používají
schottky, ledky mají dneska při stejném proudu 1000x větší svítivost, s
takovými integráči dneska nikdo nedělá protože potřebují přesně 5V a žerou
jak ruský tank, analogy jsou dneska 1000x lepší a krystaly se dnes takové už
taky nepoužívají, ať už z důvodu velikosti, nebo nevhodného kmitočtu...

Prostě to nemá ani cenu šrotu, protože je to nebezpečný odpad. Ale protože
vím, jak s tím nebezpečnýám odpadem naložit, tak když mi dá pětikilo na
benzín, si pro to příští týden v úterý barkasem přijedu.

----- Original Message -----
From: "quasimodo" <quasimodoq@gmail.com>

Ahojte, ted jsem prijel od kamose ze zastavarny a objevil jsem docela
dost veci. jednu zastavarnu stehovali a byly tam zaskladany "tisice"
soucastek. jsou tam tisice kondenzatoru a odporu (min 10 000), mraky
diod, tranzistoru, ledek, ruznych integracu, tyrystory, stovky
elektrolytu,krystaly atd. Pokud ma nekdo zajem, tak to pusti vsechno za
par korun. Jedina podminka je vzit vsechno. Cena k jednani je podle nej
6000,- Neco je ve stojanech, neco v igelitkach. Pokud je to moc, klido
mi pisnete soukrome a ja to s nim proberu,ale rekl bych ze je to vic nez
dobra cena. Celkem toho muze byt tak 30 000ks +-

BRNO