Poraďte dobrý programátor *ROM/MCU

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Září 22 18:56:33 CEST 2008

> Willem je jediny opensource programator ktory poznam, ale netusim, ako je to s *nuxami a mal by sa dat aj nejako kupit.
>
> Ale mozno by ste lepsie spravili keby ste si zohnali starsi Elnekacky pprogramator - obcas ich niekto ponuka aj tu, skuste prezriet archiv - taky ktory ma chodi s DOSom - malo by to IMHO chodit aj s FreeDOSom - mohlo by to byt prijatelne riesenie?
>
> wek

Zdravim,
  ano, Elnecacky programator jsem nejakou dobu pouzival. Bohuzel byl resen tak,
ze v pocitaci byla specialni ISA deska, ktera nejen ze nejde strcit do novych
boardu kvuli absenci ISA sbernice, ale dokonce nechodila ani v novejsich
pocitacich, ktere ji mely, nebot uz na to byly prilis rychle. Ta byla spojena
s vnejsi jednotkou programatoru tlustym kabelem ala SCSI. Tohle chodilo
v Linuxu vyborne pres dosemu, jen se musel poustet pod rootem a nastavit prava
pristupu na ty porty v konfiguracnim souboru. Takove reseni, ktere by bylo
funkcni na modernim hardware, bych bral.

  S pozdravem Pavel Troller