soucastky

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Září 22 18:51:36 CEST 2008

Ahojte, ted jsem prijel od kamose ze zastavarny a objevil jsem docela
dost veci. jednu zastavarnu stehovali a byly tam zaskladany "tisice"
soucastek. jsou tam tisice kondenzatoru a odporu (min 10 000), mraky
diod, tranzistoru, ledek, ruznych integracu, tyrystory, stovky
elektrolytu,krystaly atd. Pokud ma nekdo zajem, tak to pusti vsechno za
par korun. Jedina podminka je vzit vsechno. Cena k jednani je podle nej
6000,- Neco je ve stojanech, neco v igelitkach. Pokud je to moc, klido
mi pisnete soukrome a ja to s nim proberu,ale rekl bych ze je to vic nez
dobra cena. Celkem toho muze byt tak 30 000ks +-

BRNO

--

S pozdravem

quasimodo